آرشیو موضوعی

         سئو
آرشیو ماهیانه
مطالب تصادفی
آمار
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 1
  • هفته گذشته : 17
  • ماه گذشته : 207
  • سال گذشته : 677
  • کل بازدید : 3208
  • کل مطالب : 124
  • نظرات : 0
  • تعداد اعضا : 0
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • ثبت نام در وبلاگ
    نام کاربری : [-Register_Username-]
    رمز عبور : [-Register_Password-]
    تکرار رمز عبور : [-Register_RePassword-]
    پست الکترونیک : [-Register_Email-]
    نام و نام خانوادگی : [-Register_Name-]
    سن : [-Register_Age-]

    قوانین سایت

    [-Register_Captcha_Img-]
    کد امنیتی [-Register_Captcha-]
    [-Register_Button-]
    شناخت سوتین دکلته و مهم ترین اشتباهات هنگام خرید آن
    موضوع : <-PostCategory->

    خیلی از ما خانم ها حتی از اسم یک سوتین کوتاه فرار می کنیم، چه برسد به اینکه بخواهیم آن را بپوشیم! و بزرگترین مشکل ما این است که وقتی بند وجود ندارد، سوتین می افتد. فایده نداره! من سال ها با این فکر زندگی کردم و هرگز به سوتین کم نگاه نکردم. اما یک روز تصادفاً یک سوتین کالوین کلین پوشیده ام و اینطور شد که تمام افکاری که در مورد این مدل سوتین داشتم به هم ریخت!

    راحت، نرم، محکم، آنقدر قوی که می‌توانستم با پوشیدن آن در تمام روز احساس راحتی کنم. شگفتآور بود! آنجا متوجه شدم که مشکل در سوتین عمیق نیست. مشکل کیفیت و استاندارد دوخت سوتین روی یقه است که متاسفانه اکثر ما خانم ها آن را تجربه نکرده ایم. هر برندی، چه در ایران و چه در کشورهای دیگر، بخواهد سوتین های کوتاه تولید کند، چند نکته مهم است که باید در نظر گرفته شود و شما به عنوان خریدار این سوتین باید به آن توجه کنید تا می توانید یکی از بهترین تجربه های پوشیدن لباس زیر را در زندگی خود داشته باشید. :

    استحکام بند سوتین دکلته
    مهمترین عاملی که باعث سفت شدن یک سوتین کوتاه می شود و از سینه ها به خوبی حمایت می کند، بند دور سوتین است.هنگام خرید سوتین کوتاه دقت کنید که بند سوتین محکم باشد، به راحتی کشیده نشود و شل نباشد. به یاد داشته باشید که یک سوتین کوتاه همیشه باید اندازه نوار کوچکتری نسبت به سوتین های معمولی داشته باشد. یعنی اگر سایز پایه شما 80 B است باید یک سوتین کوتاه سایز 75 C انتخاب کنید.

    صفحه اصلی سوتین دکلته

    برچسب ها
    فاکتور مهم بعدی برای یک سوتین خوب، وجود نوار چسب روی بند سوتین است. این بند به بدن می چسبد و از حرکت آسان سوتین جلوگیری می کند و در نتیجه از افتادن سوتین جلوگیری می کند.

    نوار زیر عینک
    سیم های زیر به بالا نگه داشتن سینه ها کمک می کنند و مقداری از فشار را از روی بند سوتین کم می کنند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از سوتین های کوتاه استفاده کنید، به خصوص اگر سینه های بزرگی دارید.

    اشتباهات رایج
    تا اینجا ما در مورد استانداردهای اولیه سوتین های کوتاه صحبت کردیم. اما جدای از این موارد، باید مراقب باشید که برخی از اشتباهات رایج را مرتکب نشوید:

    سینه های بزرگ، بند باریک؟!
    یکی از بزرگترین اشتباهاتی که خانم ها مرتکب می شوند، عدم توجه به سایز سینه های خود با بند دور سوتین هنگام خرید سوتین است.یک بند سوتین کوچک، مهم نیست که چقدر محکم باشد، نمی تواند وزن سینه های سنگین را تحمل کند. اگر سینه های پهن و بزرگی دارید، بهتر است به جای سوتین با یقه، نیم تنه را انتخاب کنید. نیم تنه ها سوتین هایی با پایه بلند هستند که استحکام بالایی دارند و در عین حال بدون بند هستند و به راحتی قابل استفاده هستند.

    پیراهن یقه اسکوپی؟!
    یک سوتین کوتاه برای تحمل وزن فقط سینه ها طراحی شده است. اگر روی این سوتین پیراهن کوتاهی بپوشید که وزن آن روی سوتین بیفتد، مطمئناً سوتین این وزن را تحمل نمی کند و می افتد. همیشه مراقب باشید که پیراهن هایی بپوشید که از ناحیه کمر به بدن وصل می شوند. به این ترتیب وزن پیراهن به جای افتادن روی سوتین به کمر و باسن منتقل می شود و به این ترتیب مشکل افتادن سوتین حل می شود.

    سینه های جام پر نیست؟!
    بسیار مهم است که سینه ها کاملاً در کاپ های سوتین کوتاه قرار بگیرند. استفاده از لیوان هایی با آستر نازک ترجیح داده می شود. فشار دادن یا یقه‌های بلند فقط زمانی مجاز است که سینه‌های خیلی کوچکی داشته باشید. در غیر این صورت، سراغ سوتین پوش آپ نروید.

    سوتین چند سالشه؟!
    به یاد داشته باشید که عمر مفید سوتین از 6 ماه تا حداکثر 1 سال می باشد.پس از این مدت، بافت به تدریج استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. بنابراین، اگر بعد از 6 ماه احساس کردید که سوتین کوتاه شما مثل قبل تنگ نیست، مطمئن باشید که زمان خرید یک سوتین کوتاه جدید فرا رسیده است.


    نویسنده : جهان سئو  تاریخ : 10:18  بازدید : 12
    نظرات
    نظرات وبلاگ
    نام شما :
    آدرس وب سایت :
    پست الکترونیک :
    ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
    پیام شما :
    شکلک ها :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    :
    نظر خصوصی
    کد امنیتی :
    :
    صفحات پیشین
    ثبت نام سریع

      قوانین سایت

      کد امنیتی :
    آخرین مطالب
    مطالب پر بازدید
    تبلیغات متنی
    
    عضویت :
    محل قرارگیری کد عضویت
    دوستان :
    خروجی RSS :
    Copyright © 2010 - 2011 Tem98.Ir
    Design By : Tem98