ثبت نام در وبلاگ
نام کاربری : [-Register_Username-]
رمز عبور : [-Register_Password-]
تکرار رمز عبور : [-Register_RePassword-]
پست الکترونیک : [-Register_Email-]
نام و نام خانوادگی : [-Register_Name-]
سن : [-Register_Age-]

قوانین سایت

[-Register_Captcha_Img-]
کد امنیتی [-Register_Captcha-]
[-Register_Button-]
بهترین شوینده برای لباس زیر زنانه
موضوع : <-PostCategory->

بهترین شوینده برای لباس زیر شامل موارد زیر است:

شستشو شورت زنانه با آب گرم
یکی از ساده ترین روش ها در از بین بردن باکتری ها استفاده از آب گرم است. استفاده از آب گرم می تواند باکتری های سطحی روی شورت را به سرعت از بین ببرد. در نظر داشته باشید که آب داغ بافت و الیاف آن را از بین برده و موجب کاهش خاصیت کشسانی شورت می شود؛ به همین دلیل بهتر است از آب داغ برای شستشوی شورت زنانه استفاده نکنید. در صورتی که شوینده مناسبی برای شستشوی لباس زیر در دسترس ندارید؛ می توانید از آب گرم یا ولرم استفاده کنید.
شستشو شورت زنانه با جوش شیرین
از قدیمی ترین روش ها برای شستشو و سفید کردن لباس زیر، استفاده از جوش شیرین است. این ماده در از بین بردن لکه های روی شورت بسیار کاربردی است. برای استفاده از جوش شیرین بهتر است ابتدا آن را با سرکه ترکیب کنید و سپس خمیر به دست آمده را روی لکه قرار دهید تا زمانیکه لکه به طور کامل از بین برود.

ترکیب دیگر برای از بین بردن لکه مخلوط جوش شیرین با مایع لباسشویی است؛ که می توانید این خمیر را 4 دقیقه روی لکه گذاشته و سپس آن را بشویید.
شستشو شورت زنانه با سرکه سیب
شستشو شورت زنانه با سرکه سیب علاوه بر از بین بردن باکتری ها و قارچ ها، موجب سفیدی و نرم شدن آن ها می شود و از بهداشتی ترین روش های شستشوست. برای استفاده از آن کافیست ترکیب سرکه سیب و مواد صابونی را داخل لگن ریخته و با قرار دادن شورت زنانه چند ساعت اجازه دهید تا خیس بخورد. سپس می توانید آن را شستشو دهید و در نهایت در محیط خشک آویزان کنید تا رطوبت آن به طور کامل از بین برود.

شستشو شورت زنانه با صابون
به افرادی که به دنبال بهترین و بهداشتی ترین شوینده برای شستشو لباس زیر هستند، استفاده از صابون پیشنهاد می شود. به راحتی می توانید برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن آن از ترکیب صابون یا پودر صابون مخصوص با آب گرم استفاده کنید. قدرت شویندگی صابون بالا بوده و نسبت به سایر شوینده ها، ترکیبات شیمیایی آن کمتر است. استفاده از صابون آسیبی به بافت پارچه نمی رساند و مانند سایر شوینده ها ترکیبات قلیایی ندارد.

https://robeka.ir/بهداشتی-ترین-روش-شستن-شورت-برای-نابودی/


نویسنده : جهان سئو  تاریخ : 14:05  بازدید : 5
نظرات
نظرات وبلاگ
نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
پیام شما :
شکلک ها :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
:
نظر خصوصی
کد امنیتی :
:
صفحات پیشین
ثبت نام سریع

    قوانین سایت

    کد امنیتی :
آخرین مطالب
مطالب پر بازدید
تبلیغات متنی

عضویت :
محل قرارگیری کد عضویت
دوستان :
خروجی RSS :
Copyright © 2010 - 2011 Tem98.Ir
Design By : Tem98