ثبت نام در وبلاگ
نام کاربری : [-Register_Username-]
رمز عبور : [-Register_Password-]
تکرار رمز عبور : [-Register_RePassword-]
پست الکترونیک : [-Register_Email-]
نام و نام خانوادگی : [-Register_Name-]
سن : [-Register_Age-]

قوانین سایت

[-Register_Captcha_Img-]
کد امنیتی [-Register_Captcha-]
[-Register_Button-]
بهترین استایل عید نوروز 1402
موضوع : <-PostCategory->

ین روزها بوی عید و بهار رو میشه خیلی خوب شنید؛ همه مردم در تکاپو هستند.

خداروشکر برعکس دو سه سال گذشته که همگی درگیر کرونا بودیم و خبری از حال و هوای عید و جنب و جوش و شادی بین مردم نبود؛ امسال شادی دوباره برگشته و همه جا حسابی حال و هوای عید گرفته 😍و مردم مشغول تدارک دیدن و خونه تکونی هستند و هر کس به نوعی مشغوله.

خب بریم سراغ بحث اصلی خودمون؛ عید بدون لباس نو انگاری یه چیزی کم داره و خرید لباس شب عید یکی از لذت های خوب این روزهاست.

این روزها تنوع لباس خیلی زیاد شده و باید حسابی بگردید تا بتونید بر طبق سلیقه تون لباس یا شومیز مدنظرتون رو پیدا کنید.

حالا من امروز اومدم اینجا تا با گفتن نکات استایل عید نوروز به شما کمک کنم که به راحتی آیتم هایی که مدنظرتون هست رو انتخاب کنید و یه تیپ بهاری و نوروزی جذاب برای خودتون بسازید.

شومیز جدید استایل عید
بهترین استایل نوروزی
استایل وست و شومیز
استایل عید 1402 اگه از پوشیدن مانتو خسته شدید و دوست دارید یه تیپ متفاوت نسبت به گذشته خودتون بسازید؛ پیشنهاد می کنم که برید به سراغ پوشیدن و ست کردن وست و شومیز زنانه.

از پارسال عید تا به حال وست و شومیز خیلی پرطرفدار شدند و مدل های متنوع از وست رو می تونید توی بازار پیدا کنید.

شومیز زنانه که معرف حضورتون هست! (اونقدر در موردش صحبت کردیم که انواع مدل هاش و نکات ست کردن اش رو می دونید.) حالا وست چیه؟

وست در واقع همون جلیقه خودمون هست که مدل جلوباز هست و اغلب با دکمه یا زیپ بسته میشه یا کلا جلو باز هست. وست ها خیلی راحت و آزاد هستند و با موارد مختلفی میشه ست کرد.

حالا برای ست کردن شومیز و وست زنانه: اگه به دنبال یه استایل رسمی هستید، حتما یه کفش پاشنه بلند مجلسی رو انتخاب کنید که با کیف کوچک ست باشه.

پیشنهاد دیگه: وست رو می تونید با یک شلوار زنانه ساده راسته که البته با وست هم رنگ هست ست کنید. به جای شلوار راسته از شلوار جین اسکینی هم می تونید استفاده کنید و یه تیپ جذاب نوروزی برای خودتون بسازید.

نکته بعدی برای خانم هایی که طرفدار تیپ اسپرت هستند: وست و شومیز رو با کتونی سفید و شلوار مام استایل بپوشید. (خودم به شخصه طرفدار استایل اسپرت و این ست هستم خیلی زیبا و جذاب میشید.)

پیشنهاد آراور برای انتخاب رنگ شومیز در استایل های نوروزی، شومیز زنانه سفید رنگ هست که با هر رنگ و مدلی از وست و شال هماهنگی داره و در کنارش حال و هوای عید و بهار رو میشه باهاش رقم زد.

برای انتخاب رنگ وست هم به سراغ رنگ های روشن و یا پاستیلی برید که جذاب و پرنشاط نشون تون میده رنگ هایی مثل: سرخابی (رنگ سال 1402)، کرمی روشن، آبی روشن آسمانی، صورتی پاستلی، آبی نفتی، سبز و طوسی و….

مقاله اصلی بهترین استایل عید نوروز 1402


نویسنده : جهان سئو  تاریخ : 9:49  بازدید : 14
نظرات
نظرات وبلاگ
نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
پیام شما :
شکلک ها :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
:
نظر خصوصی
کد امنیتی :
:
صفحات پیشین
ثبت نام سریع

    قوانین سایت

    کد امنیتی :
آخرین مطالب
مطالب پر بازدید
تبلیغات متنی

عضویت :
محل قرارگیری کد عضویت
دوستان :
خروجی RSS :
Copyright © 2010 - 2011 Tem98.Ir
Design By : Tem98